סליקת אשראי לעסקים קטנים

סליקת כרטיסי אשראי לעסקים קטנים, סליקת אשראי לעסקים קטנים

סליקה לעסקים – פתרונות סליקת כרטיסי אשראי לעסקים קטנים

חברת שקד מובילה כבר למעלה מארבעה עשורים את ענף הסליקה בכרטיסי אשראי עם התמחות בעסקאות מתמשכות ("הוראות קבע") ועל לקוחותיה נמנים עסקים וחברות מכל מגזרי המשק. אם אתה בעל עסק או מנהל ארגון או עמותה, חשוב שתדע כי שירותי סליקה לעסקים, עמותות וארגונים של חברתנו מותאמים במיוחד לצרכיך, ומתבצעים בצורה מהירה, חלקה ופשוטה.

 

בשנים האחרונות פועלות רשויות הכלכלה במדינה לצמצום השימוש במזומן, מה שמחייב גם עסקים קטנים לעבור לאמצעי תשלום מתקדמים במתן שירותים ומכירות. אמנם, חלק מבעלי העסקים הקטנים הסתייגו מסליקת אשראי, בגין העלויות של פתיחת התיק ועמלות המינימום, כמו גם קשיים שהערימו חברות אשראי, אך כיום ניתן לבצע את ההליך בצורה מהירה וליהנות מעלויות מופחתות. בנוסף לכך, המעבר לשירותי סליקה מקל על הלקוחות, שאינם צריכים להסתובב עם צ'קים או מזומן, ומאפשר במידת הצורך לספק שירותים ומוצרים אונליין. 


סליקה בעסק בכמה צעדים פשוטים

על מנת להתחיל עם חיובי אשראי יש לקבל את מספר הספק, כלומר את האישור מחברות האשראי (מקס, ישראכרט, כ.א.ל). למעשה, כל שעליך לעשות הוא לפנות אל חברת האשראי ולקבל את מספר הספק, ולאחר מכן אנו נקים עבורך מסוף בשב"א ונקבל את האישורים המתאימים. בהמשך, נציג מטעמנו ילווה אותך ויטפל בעבודה השוטפת מולנו, תוך מתן הדרכה אישית ותיאום נהלי עבודה מסודרים וקבועים.

 

מכאן והלאה, בכל סליקה לעסק אנו מקבלים את פרטי הלקוח ואת פרטי כרטיס האשראי שלו, ובודקים האם יש שגיאות בפרטים. ביום הגבייה של העסקה אנו שולפים את הסכומים, משדרים לשירותי בנק אוטומטיים (שב"א) ומפיקים עבורך את הקבצים והדוחות. במידה וקיימות עסקאות שלא בוצעו, הן יפורטו בדו"ח סירובים שנעביר לך ביום הגבייה. 

 

שירותי סליקה מקיפים לעסקים

עם חברתנו תוכל לבצע את כל סוגי העסקאות באשראי, בין אם עסקאות קרדיט, תשלומים, עסקאות זכות, הוראות קבע וכמובן גם עסקאות רגילות. בתוך כך, ביכולתנו להעמיד לרשותך פתרונות מתקדמים עבור מאפייניו הייחודיים של בית העסק, וכן שירותים מקיפים הכוללים בין היתר תכנון והדפסת טפסים, הפקת חשבוניות, קבלות, קבצים ודוחות, שליחת חשבוניות במייל, ממשקים למערכות הנהלת חשבונות, ועוד. כל זאת עם יחס אישי וליווי קרוב של נציג שירות קבוע, העובד מולך ומכיר היטב את צרכי העסק.

 

מעוניין להתנסות לחודש אחד בחינם וללא התחייבות? לחץ כאן